Hoppa till innehåll

Ska Sluta Med Runescape

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

• Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lolz, låt han va, han kanske inte har punkter och kommatecken, men ändå så är han ju en människa, man måste inte hålla på och hoppa på honom, och CounterStrike, om du ska hålla på och hoppa på honom, kan du ju skriva lite mer än mm ...

LemonslayeR ^_^

Och du är typ mith´s bror eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lolz, låt han va, han kanske inte har punkter och kommatecken, men ändå så är han ju en människa, man måste inte hålla på och hoppa på honom, och CounterStrike, om du ska hålla på och hoppa på honom, kan du ju skriva lite mer än mm ...

LemonslayeR ^_^

Och du är typ mith´s bror eller vad?

Jag antog att det var mithril själv som skapat ett tredje konto här på sidan tills jag la märke till hur personen skrev. Det kan omöjligt vara mithril det där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lol ofta jag är Mithril för att jag säger att ni ska sluta hoppa på han? Många konstiga personer här på forumet ...

Iochmed att du är ny så har du inte sett hur mithril har hållit på. Han kallar alla för n00b och får hysteriska anfall så fort man kritiserar honom lite och gör riktiga personpåhopp med svordomar som man knappt vågar säga själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte ett dugg om dina saker, det enda jag bryr mig om är att jag tycker du e en allmänt irriterande, kaxig, störande unge.. Och att du e den största missbrukaren av ordet noob, jag tror nog att det finns fler än jag som tycker det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...