Lemonslayer Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Lolz, låt han va, han kanske inte har punkter och kommatecken, men ändå så är han ju en människa, man måste inte hålla på och hoppa på honom, och CounterStrike, om du ska hålla på och hoppa på honom, kan du ju skriva lite mer än mm ... LemonslayeR ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Lolz, låt han va, han kanske inte har punkter och kommatecken, men ändå så är han ju en människa, man måste inte hålla på och hoppa på honom, och CounterStrike, om du ska hålla på och hoppa på honom, kan du ju skriva lite mer än mm ... LemonslayeR ^_^ Och du är typ mith´s bror eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Lolz, låt han va, han kanske inte har punkter och kommatecken, men ändå så är han ju en människa, man måste inte hålla på och hoppa på honom, och CounterStrike, om du ska hålla på och hoppa på honom, kan du ju skriva lite mer än mm ... LemonslayeR ^_^ Och du är typ mith´s bror eller vad? Jag antog att det var mithril själv som skapat ett tredje konto här på sidan tills jag la märke till hur personen skrev. Det kan omöjligt vara mithril det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Men Lemonslayer registrerades igår så man kan inte vara helt säker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Haha.. Älskar rent av den här diskussionen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lemonslayer Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Men lol ofta jag är Mithril för att jag säger att ni ska sluta hoppa på han? Många konstiga personer här på forumet ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Lal <3 döda alla emos o fjortisar..O.o Härlig diskution som destiny sa han e min andra cyberbästis nu <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Men lol ofta jag är Mithril för att jag säger att ni ska sluta hoppa på han? Många konstiga personer här på forumet ... Iochmed att du är ny så har du inte sett hur mithril har hållit på. Han kallar alla för n00b och får hysteriska anfall så fort man kritiserar honom lite och gör riktiga personpåhopp med svordomar som man knappt vågar säga själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 w00t har 71mil:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Intresse smurfarna hoppar, ska dem anteckna också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 adda mmsythe in game om du vill se mina saker:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag bryr mig inte ett dugg om dina saker, det enda jag bryr mig om är att jag tycker du e en allmänt irriterande, kaxig, störande unge.. Och att du e den största missbrukaren av ordet noob, jag tror nog att det finns fler än jag som tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg