yoZhi Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag har sett på en del filmer att de är t.ex Human men ser ut som Undead. Någon som vet hur man gör eller vad addonen heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Det är en trinket som gör att alliance ser ut som horde och horde som ser ut som alliance. Orb of... nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Sen finns det program som kan ändra modellerna på sin gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Sen finns det program som kan ändra modellerna på sin gubbe. Som strider mot Blizzards regler. Orben heter Orb of Deception. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Det är en trinket som gör att alliance ser ut som horde och horde som ser ut som alliance. Orb of... nånting Nej, det är inte den. För de har ingen buff som visar att dom använder den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Antagligen har dom bara redigerat så alliance ser ut som horde och tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) Jag känner folk som använder det (och har hittat via Google *hint*), dock så strider det mot reglerna, som Bisuta sa. Och andra ser din gubbe som sin vanliga ras. Redigerat 17 Maj 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 En 70 instance vid hillsbrad (vet inte vad den heter) så blir horde humans och alliance blir orcer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Jag känner folk som använder det (och har hittat via Google *hint*), dock så strider det mot reglerna, som Bisuta sa. Och andra ser din gubbe som sin vanliga ras. Vad ska man söka på google då? Och jag vet att andra ser min gubbe som vanligt. Nu vet jag hur man gör :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg