Anorectic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml ps.ja lovar de funkar.ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Har prövat, it doesn't work... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml ps.ja lovar de funkar.ds För mej funkade det inte.. Försökte nyss.. Är du säker på att det funkar? Har du testat själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Funkar inte för mig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 funkar för min kompis deta fusk är gammalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 d funkar inte för mig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 men det funkar ja har prövat det. ja har Mew (ni kan möta andra pokemon också. som magmar till exempel). vad e de som e fel egentligen? ni kanske gör fel.... eller e ni för långsamma i början av fusket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vadå? vadä? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jepp, detta fusket funkar. på blå, röd och gul. ja lovar er, de funkar, ja har gjort de själv. och om man möter en annan gubbe i stället för slowpoke-gubben så möter man en annan pokemon!!!! de kan bli vilken pokemon som helst!!! till och med en missingno!!!! de sista behöver ingen tro, men de e sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag fatar inte så mycket det står ju på engelska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Game Shark funkar oftare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 kan inte nån översätta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg