holgert Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vad är game shark förnått??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 holgert ´du spammar för att få poäng o gameshark är lättast att hitta i utomland man kan köpa i ebgames på stockholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Gameshark är en fuskmaskin som man stoppar in i sitt Game Boy. Finns till andra system/konsoller också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag har inte gort fusket men jag tror säkert att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag har prövat det ca 20ggr nu, och det funkar INTE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 ja lovar det funkar! men dä ä inget fusk dä ä en bug! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 bugg elle fusk, de funkar iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Vad det än är så funkar det inte för mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 sorry då, men ja kan inge gö fö dej Zyper.......men de funkar iaf......men inte fö alla visst..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jag vet en sak asso po guld eller silver man går in i unown grottan och hita hela unown alfabetet (asso fångar dom de e po lv.5) och när man gjort de möter man mew celebi (den nyare mew väldigt häfti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 spel_alskaren, nej men man kan skriva ut alla unown om man har en Pkemon printer kopplat till sin GB. Och om dekulle funka, hur gör man då? Stoppa dom i en tom box?? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jag vet en sak asso po guld eller silver man går in i unown grottan och hita hela unown alfabetet (asso fångar dom de e po lv.5) och när man gjort de möter man mew celebi (den nyare mew väldigt häfti Det gör man inte, nej. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg