(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jo det e sant de e liksom inget fusk (snälla tro mig) hur annars skulle man kunna få celebi man ska fånga alla olika unowner po de engelska alfabetet asso utan å ä ö sen när man fångat dom så kmmer man möta celebi po lv 40. eller 60 min kompis gjorde det (po min förra pokemon fil hade jag alla pokemon förutom celebi så jag började samla po unowner och när jag möte den sista unownen som jag skulle ha för att få celebi så tog batarierna slut och hela min fil raderades jag blev hur arg som hhälst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det Celebi-fusket är också falskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 spam spam spaam!! detta e en Mew-tråd, spel_alskaren! läg en Celebi-tråd istället om du vill snacka om Celebi!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det är lika bra att någon låser tråden eftersom fusket är falskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Tror inte det funkar har inte provat och vill inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men snälla, de funkar! det kanske inte funkar för er (ni kanske ni har ren otur?)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Det funkar, tack! Exakt så här ska man göra!! ----------- 1. Ställ dig utanför det där huset och spara. Gå ner och tryck Start dirext medans du är mellan rutorna. Välj att flyga med din pokemon. 2. Flyg till Ceuleran City och gå mot bill. Möt Slowpoke-killen och vinn. Du kan trycka på start ingen nu! 3. Flyg till Lavender och gå åt vänster i den smala gången och StartMenyn poppar upp av sig själv. 4. Tryck B och inte Exit och nu börjar du automatiskt en match med.. Mew!! =) Den är häftig på gul!! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag prövade exakt som du skrev. Jag mötte ingen Mew. Och Start-menyn funkade hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men snälla, de funkar! det kanske inte funkar för er (ni kanske ni har ren otur?)! Jag tror dej.. För jag har Mew nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 har du häftigt det funkar inte för mig :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag bryr mig ändå inte även om det inte funkar för mig. Jag har en kompis i USA som ska fixa en till mig. Han har ca 12st Mew som han har klonat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Låter bra... önskar att jag också hade en Mew eller Celebi... men det värsta är ändå, tänk om ni råkar radera spelet en dag! Då är allt besvär ingenting ju... Jag för min del tror inte riktigt på Mew-och-Celebi fusk! Eftersom Mew och Celebi är SPECIELLA Pokémon om ni fattar vad jag menar och därför så får man de oftast inte på det viset! En annan talade om för mig att man skulle fånga MissingNo eller nåt sånt och träna den till lv 1, stoppa förvandlingen, träna den en lv till och den förvandlas till Mew! några sa att det funkade, några inte..! Man vet inte! Vissa gör fel så att alla helt enkelt säger att det är falskt... och vissa inte! Det är svårt... Jag ska försöka imorgon! Orkar inte starta spelet nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg