Doublem Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 jag undrar vart kan man köpa lockpicks i imperial city? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Vissa merchants i IC har några lockpicks, annars kan du köpa från Shady Sam. Mer info om det i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Varför fixar du inte (dragon lockpit tror jag den heter) för om du har den så kan du använda den hur mycket som hälst och den går inte sönder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 skeleton key heter den :visslar: annars kan du köpa lockpicks (100 i taget om du nu har ngn användning av det) hos din första fence i Bruma om du är med i thieves guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Men det e tråklit att vara med Theif guild tycker jag iaf :( Det lätase e ju att hitta skeleton key så att man slipper köpa en massa lockpits :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.