Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 mmm men Drive cleaner tog i allafall bort de 14 tusen intrången men lämnade kvar 2 virus. Tack för hjälpen i allafall och för Ad-Aware "Tog bort" åh snälla.. Det står så, men det är inte så! Du hade inte 1 enda intrång av de 14000 som visades! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Fimpen, kör en online scan ladda ner NOD32 och Ad-Aware. Scanna. Sen är du klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) BORDE HJÄLPA... Eller gör som SlayerX sa, NOD32. http://www.fuska.se/forum/Fou_Bort_trojan_...der-t66024.html Redigerat 20 Maj 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 jag skrattade ihjäl mej när jag läste det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 jag skrattade ihjäl mej när jag läste det här Jag med :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.