kikon Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) jag ska till 7 crystal star men profersorn sejer att jag moste hitta ulltra hamaren men var hitar man den Är det non som kan hjälpa mej ja eller nej hallo kan non hjälpa mej at hita ultra hamaren så jag kan koma till månen Redigerat 20 Maj 2007 av kikon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 gå vänster om professorns hus till en stor träpall ställ dig under och gör sånt där dunderhopp så kommer en kista ner öppna den så får du ultra hammer tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 på torget är det ett torn med en kista på. gör ett sånt där dunk hopp under den så kommer kistan ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 det var väl det han skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg