Hoppa till innehåll

Golden Sun 1

KNASEN

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ok jag klarat och kan hjälpa dig du ska gå till stället de tränar kung fu och där ska du andvända force på stocken och stå bakom linjen och då kommer en tjej att springa iväg och hon kommer att stå vid in/ut-gången till staden och då ska du gå till staden alpine som är åt väster och där finns det grottor med monster i dom sprutar vatten och när du har klarat en som är mycket större än det andra ska du gå till ingågen till gråttan som finns längst ner i staden ocg där finns en sten som du ska lyfta (du får den magin när du klarat det stora monstert) och då är det en gång som leder till world map (när man är liten och städer är ca 1 cm stora) och där finns ett tempel som man får reval i och då kommer den där tjejen komma och såga att hon behöver hjälp occh då ska du gå till world map igen och sedan nord öst öst och där sitter en man fast under en sten som du ska lyfta bort och sedan förtsätta igenom öknen

Och sedan undrar jag hur kommer man igenom mongall fortres baklänges?

Om du behöver hjälp mer kan jag hjälpa dig för jag har varvat det tidigare men hade tänkt klara om det med alla djinner och rädda han som ivan kännde och blev till fånga tagen PM:a mig bara då

Redigerat av KNASEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

humm då vet jag inte hur du ska göra men karnske att du ska: gå till staden som är fylld med vatten och döda alla levande statyer vattnet sjunker för varge staty och långst ner i staden finns det en ingång gå långt in i den tills du hittar en stock som är lika dan som den i kung fu stället där man behöver force testa putta den faller den kommer det att komma en sten som den vid stormen faller stocken inte kan jag inte hjälpa dig men om den faller kommer stenen att göra ett hål i marken klättra ner där via tåg rälsen och döda bossen när du dödat han ta kistan som var bakom han och du har Lift andvänd magin som man kommer till börgan med och när du står vid ingången gå rakt upp tror jag och då ser du en exakt rund sten gör lift på den och följ den vägen så kommer du ut på en annan sida gå in i templet och ta reval och gå ingenom öknen, kommer du ihåg bron som var trasig? den är lagad så leta rätt på den och hämta force!

Och vet någon hur man får båten att åka tillbaka från tolbi till kaley?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja kommer inte riktigt ihåg ja har varvat det men, det finns en väg tibaxs så att man kommer till början av skogen igen det finns det men ja kommer inte riktigt ihåg=( leta så finner du den nog ja tror bara att du behöver gå till tolbi och köpa biljett och sen gå på båten där inte riktigt säker och du får den där reveal genom att prata me en gumma nånstans i ett tempel, hon ger dig ett uppdrag du ska hitta en kula/boll ele nåt sånt (kanske eye of nånting) sen ge den tibaxs till henne så får du reveal. den där kulan finner du i vattenfallet bredvid templet. gå in i det och gå hela vägen tills du kommer till en klippa där det inte finns nån bro ele nåt sånt men ändo så finns det en klippa lite längre bort, man tror att man inte kan gå dit, men nånstans på den klippa du står på så ska du kunna börja gå i luften och bara gå till den där andra klippan! det var min kusse som hjälpte mig en massa därför kommer jag inte riktigt ihåg den där vägen tibaxs till början av skogen

Redigerat av zorromech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...