KNASEN Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) kommer du ihåg staden där man träfar Ivan en stad nor om den staden den heter lunpa och man det är en port och vakter när man försöker komma in men jag behöver inte hjälp med att rädda han jag vill bara att båten ska komma iväg Redigerat 5 Mars 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 nå kan någon hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 vill du komma in i lunpa?? du måste gå till babis rum efter det att du har räddat hans liv sen så finns det en sak på ett bord klicka på den och babi kommer att säga du kan få den men jag vet itte vad du kan ha för andvändning av den. ta den och du får cloak ball. gör osynlighets-psynergin nära lunpastaden och gå i skuggan där och gå in dit! hoppas du förstår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) jag förtsår mycket väl det var så jag hade tänkt att rädda han men jag vill komma tillbaka till lunpa och jag får inte båten att åka iväg och silk road är blockerad av ett stenras Redigerat 13 Mars 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 är det ingen som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) du kan kanske itte komma tibaxs en då! klara spelet först och gå tibaxs sen! B) obs! gå itte till lalivero efter venus lighthouse!! då kommer det bli clear data! du kan asså itte gå in på den mer! Redigerat 15 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag vet jag gjorde en ny fil för jag ville rädda han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 nå kan du hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 nej, men du kan väl klara nästan hela spelet sen så ska det finnas en väg tibaxs till vale och dem städerna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 va? menar du att det kommer en väg när man klarat mercurys lighthouse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Du ska anvenda lift på stenan som han sitter fast på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg