PRIMO Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Några turkar som kaxa med mig och några kompisar på en fest blev feta fighten mellan oss och han och hans " BRUSHOOOOR " och " KOSIIIIIIIIIIIINER " Turk på burk borde låsas in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 När man går i fyran kan man knappt kalla det bråk... Småttingarna petar på varandra och skriker, rivs kanske nån gång, börjar böla och får gå hem... Själv skrattar jag bara om jag ser småungar bråka, det ser bara roligt ut... nixo99 stavade ju jättebra också... Jag tror du tänker på förskolebarnen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Jag var extreeeeemt extreemt respekterad på min skola 3:an. Alla skulle följa min röv och alla skulle göra som jag säger. Jag satt ner med polarna snackade lite, sen kommer typ 5 styckna nere och börjar skapa bråk. Extremt roligt när man tänker på det, bangiliobonga, lite bulor där och där Redigerat 30 Juli 2007 av Punkmantic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 ett gigantikum bråk som några fula 7:or gjorde mot oss 9:or Aaarrghh!! Den fulaste lilla skiten sparkade mig på helige hans då j*vlarr blev jag arg o så mobbade jag honom....de hände för några veckor sen o han lipar så fort han ser mig :o :P Min bror hade först wwwfuskase om du vet... Så fick jag denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gick I trean Spela Fotboll När Två Killar Klämde in Mig I ett Stängsel Blev Shhit Sur Och Gav Båda Två Varsen Smäll På Käften. Sen Börja Massa Folk Blanda Sig I Till Slut Vad Det Typ 5 mot mig :huh: Jag Sprang Där i Från Och Hela Skolan Börja Följa Efter Så Jag Slog En I Magen coh Sprang Till En Sjö , En Liten Bit Bort Från Skola Stog Typ 400m iFrån Och Såg Hela Skolan I en Klunga Efter Mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gick I trean Spela Fotboll När Två Killar Klämde in Mig I ett Stängsel Blev Shhit Sur Och Gav Båda Två Varsen Smäll På Käften. Sen Börja Massa Folk Blanda Sig I Till Slut Vad Det Typ 5 mot mig :huh: Jag Sprang Där i Från Och Hela Skolan Börja Följa Efter Så Jag Slog En I Magen coh Sprang Till En Sjö , En Liten Bit Bort Från Skola Stog Typ 400m iFrån Och Såg Hela Skolan I en Klunga Efter Mig <_< lät ju riktigt trovärdigt de där, jag har aldrig hamnat i nått stort bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Gick I trean Spela Fotboll När Två Killar Klämde in Mig I ett Stängsel Blev Shhit Sur Och Gav Båda Två Varsen Smäll På Käften. Sen Börja Massa Folk Blanda Sig I Till Slut Vad Det Typ 5 mot mig :huh: Jag Sprang Där i Från Och Hela Skolan Börja Följa Efter Så Jag Slog En I Magen coh Sprang Till En Sjö , En Liten Bit Bort Från Skola Stog Typ 400m iFrån Och Såg Hela Skolan I en Klunga Efter Mig <_< Hela skolan? Jo men visst. I en skola brukar det gå ganska många hundra elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 PokeFreak, varför inte springa hem om hela skolan var efter dig? Om hela skolan skulle varit efter dig, skulle lärarana också följa efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Inte hela skolan men många och ja några lärare var där oxå Bodde en halvtimme från skolan så det var ingen ide Detta är inget jag är stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Var lärarna där för att stoppa bråket eller jaga dej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Stoppa bråket men dom gjorde inget ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.