lizem Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 På DS-versionen: hur kommer man vidare efter att man har räddat smeargle? jag gör flera missions men kommer ingen vart... snälla hjälp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 har du klarat groudon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 nej men jag kom till stormy sea nu, kom på hur man fick dive. Kom till B40F igår men lyckades inte klara kyorge ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 jag har komit till rayquaza eller hur det stavas :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Ok han är ganska lätt :) ^^ Klarade Kyorge tidigare idag så nu vet jag inte vart jag ska ^^ gör lite små missions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Om du svarar kan du berätta hur man får dive snälla lizem! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 25 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 efter att man har slagit rayquaza så ska man prata med lombre och sedan whiscash (stavning). Då får du Dive och tillgång till Stormy Sea. :D Nu är jag i Buried Relic och försöker få Mew ^^ Det är jävligt svårt efter som att procent på att man joinar en bara är 0.9%! :) Men man får försöka. Det är också svårt efter som att man måste slå Regirock, Gegiice och Registeel först och Mew finns då först från 36F :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Ja men lixom det funkar inte lombre säger bara TYP OM JAG UTVECKLAS SÅ BLIR JAG LUDICOLO! OCH WHISHCASH SÄGER INGET OM (DIVE)! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 skumt... lr vänta, det är väl ett uppdrag där emellan där man ska rädda smeargle! tror jag ^^ :) gå till bulletin board vid postkontoret. Där ska det stå ett special uppdrag som heter typ rädda smeargle. Det är en ny grotta som man får tillgång till då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) Det har jag gjort men det borde ju funka på alla [=[_]=] [+[_]::] :huh: Redigerat 26 Maj 2007 av mega fuskaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 ja det är ju klart, det är ju en förutsättning för att man ska komma vidare i spelet. men kämpa vidare och gör uppdrag så kommer det säkert :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ok får väll prova det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg