lizem Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 jupp det löser sig säkert ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har skrivit fram en kod som gjorde så jag fick dive ,hittade i dag. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 få alla tre fåglarna med dig och då kan du åka till lugias grotta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 HUr menar du RåttFällan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 gå till deras grotta o besegra dem så kanske de joinar dej. ha med dej en friend bow o va i hög level. det går bara efter rayquaza(meteroiten) :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 men det var ju inte det han undrade... -.-' Han undrade ju hur man fick Dive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Han undrade det också. Dive får man i solar cave på våning 20.Du behöver då en vattenpokemon eller en svävande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Nej det är Surf, dive får man av Whiscash efter att man har pratat med Lombre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Var inloggad på brorsans, det var JAG som skrev nyss... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 ja just det,solar cave våning 10.Nyckel krävs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Har mött Latios men inte kyogre!Ska snart fixa Latias i Pitfall Valley! Det är det längsta jag har kommit!Har 3 sidor med dungeonen,en till och jag har fyra! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg