Greeneck Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Jag skulle behöva ett program som man kan förvränga sin röst med. Är det nån som känner till nåt sånt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ljudinspelaren i windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Pröva Microsoft Sam. Där skriver man in egen text så uttalar datorn det. Start > Kontrollpanelen > Ljud, tal och ljudenheter > Tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 *Trummor* *Kungen Simon Stiger Fram Med Räddningen* AV Voice Changer.Det kostar ;(. Men vissa Pirater brukar ge ut programmet gratis. ;) Jag säger ingenting mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Det är lätt att göra detta i fl med en vocoder eller en vst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Jag skulle behöva ett program som man kan förvränga sin röst med. Är det nån som känner till nåt sånt program? Har du kidnappat någor eller? Verkade det bra kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.