Magdis Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 (redigerat) Min dotter fick en GameBoy Advance i 6-årspresent och med den följde bland annat spelet Shark Tale med. Jag har försökt spela det för att kunna hjälpa henne sen men jag har fastnat på 4:e banan i 1:a kapitlet. :rolleyes: Man ska städa i munnen på en val och det enda instruktioner som står är att man ska trycka på knappen när den är i cirkeln, men det funkar inte. Det som verkar funka bäst är att trycka besinningslöst på knapparna men då får man så ont i fingret. :lol: Finns det nån som kan förklara exakt hur man ska göra? :ph34r: Ändring: Strunt samma, nu har jag klarat det iallafall. :D Helt plötsligt funkade det när jag gjorde samma sak som jag testat förut, konstigt nog. Nu har jag snart spelat klart spelet. På spelet står det att det är från 3+, vilket jag uppfattade som att det är från 3 år? Jag tycker nog att vissa moment i spelet är lite väl avancerade för 3-åringar i så fall. Men det kanske är så att 3-åringar klarar såna saker bättre än vuxna. :visslar: Redigerat 24 Maj 2007 av Magdis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg