Hoppa till innehåll

Oblivion


knipan64

Rekommendera inlägg

Bara för att det står i boken så betyder det inte att det finns sånna. Eftersom det ska vara så verkligt som möjligt så har de gjort så att den som har skrivit boken har överdrivit lite eftersom man kan hoppa så högt med Springheel Jack bootsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det står att det finns i en bok och varför tror du att det inte finns när det står i en bok i spelet, bara för att det finns skor som man hoppar väldigt högt av?har du gått skallgång igenom hela spelet?

 

tro mej, det finns inga skor som gör att man kan flyga i oblivion, morrowind eller något annat elder scrolls-spel <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jo det finns min vän har dom :P men man kan inte ricktigt flyga men man får ingen gravitation när man hoppar, typ i 5–10 sek och man kan gå på vatten med dom

 

ps.i den boken står det om många magiska saker som finns t.ex.boots of springheel jack ,trolkars ringen,den andra ringen,staff of worms,m.m.

 

pss.boken finns i spelet så jag har inte läst det i en tidning.

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo det finns min vän har dom :P men man kan inte ricktigt flyga men man får ingen gravitation när man hoppar, typ i 5–10 sek och man kan gå på vatten med dom

 

ps.i den boken står det om många magiska saker som finns t.ex.boots of springheel jack ,trolkars ringen,den andra ringen,staff of worms,m.m.

 

pss.boken finns i spelet så jag har inte läst det i en tidning.

 

Man kan hoppa på vatten och det känns som om det är låg gravitation när man har Acrobatic skill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

finns ändå inga flygarskor-_- man kan bara hoppa enormt högt med acrobatic skill. MEN MAN KAN VARKEN FLYGA ELLER GÅ I LUFTEN!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför står det annars om det eller har du gått skall gång

 

om du nu inte tror resten av världen utan bara tror att det är sant som står i din j*vla tvspelsbok så kan du väl köpa en guide till spelet så att du fattar att det inte finns
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...