xpliT Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Bara för att det står i boken så betyder det inte att det finns sånna. Eftersom det ska vara så verkligt som möjligt så har de gjort så att den som har skrivit boken har överdrivit lite eftersom man kan hoppa så högt med Springheel Jack bootsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 det står att det finns i en bok och varför tror du att det inte finns när det står i en bok i spelet, bara för att det finns skor som man hoppar väldigt högt av?har du gått skallgång igenom hela spelet? tro mej, det finns inga skor som gör att man kan flyga i oblivion, morrowind eller något annat elder scrolls-spel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 (redigerat) jo det finns min vän har dom :P men man kan inte ricktigt flyga men man får ingen gravitation när man hoppar, typ i 5–10 sek och man kan gå på vatten med dom ps.i den boken står det om många magiska saker som finns t.ex.boots of springheel jack ,trolkars ringen,den andra ringen,staff of worms,m.m. pss.boken finns i spelet så jag har inte läst det i en tidning. Redigerat 28 Maj 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 det var då h*lvete, det finns inga j*vla flygarskor! han har väl skapat nån skit i nåt mages guild altare <_< det finns inga såna skor vad f*n du än säger. vad heter den boken då som du har hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 jo det finns min vän har dom :P men man kan inte ricktigt flyga men man får ingen gravitation när man hoppar, typ i 5–10 sek och man kan gå på vatten med dom ps.i den boken står det om många magiska saker som finns t.ex.boots of springheel jack ,trolkars ringen,den andra ringen,staff of worms,m.m. pss.boken finns i spelet så jag har inte läst det i en tidning. Man kan hoppa på vatten och det känns som om det är låg gravitation när man har Acrobatic skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 boken har jag hittat igen och den heter tamrielic lore (kanske något annat för det är svårt att se skillnaden på deras c och e)och skorna heter boots of the apostle/c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Har du köpt boken eller hittat den? berätta var eller tror du att det är random? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 kommer ej ihåg var jag fick den ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 finns ändå inga flygarskor-_- man kan bara hoppa enormt högt med acrobatic skill. MEN MAN KAN VARKEN FLYGA ELLER GÅ I LUFTEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 varför står det annars om det eller har du gått skall gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 skall gång? va f*n e de? det är väl nån överdrift, dem menar väl att man kan gå på vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 varför står det annars om det eller har du gått skall gång om du nu inte tror resten av världen utan bara tror att det är sant som står i din j*vla tvspelsbok så kan du väl köpa en guide till spelet så att du fattar att det inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.