Gäst x-man Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag undrar vad man ska göra på sista banarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gameshark Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Du ska så klart se upp för laser strålarna. Men du ska också skjuta på misilerna. Det finns en sak nästan nederst på missilerna som lysser grönt när dom är på väg att smälla av, du skjuta med lasern tre gånger så att det lysser rött istället, gör så med alla misiler tills alla av dom är röda. Sen blir Drake galen och tar fram en bazzoka och börjar skjuta på dig, då ska du bara skjuta på honom medan du aktar dig för hans skott. Skjut hela tiden tills han dör. Sen har du klarat det! Good Luck! :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 är nightfire i tredje eller första personsvinkel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Sistnämnda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det nyaste Everything or Nothing är i 3D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det nyaste Everything or Nothing är i 3D. såklart den är i 3D, du menade väl tredje person. jag har det, riktigt kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roger1234 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har både nightfire och Everthing or nothing :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg