Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Super Mario Land Tetris Bamse Zelda: Link's aweking Austin Powers: Oh' Behave Zelda: A Link to The Past Sonic Advance Pokémon gold Pokémon yellow Pokémon red Super Mario Advance 2: Super Mario World Super Mario Advance 4: Super Mario Brothers 3 Nes classic: Donkey Kong Super Mario Deluxe: Super Mario Brothers Game Boy Camera Hamtaro Ham Ham Sports Redigerat 27 Oktober 2007 av nissling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Pokémon yellow på tyska ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag har bara: pokemon crystal och pokemon blue. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag har bara: pokemon crystal och pokemon blue. ;) samma sak gällerhär fasstjag har bara pokémon yellow donky kong och zelda links awakning (staving?) orkade inte köpa nago merspel även fast jag har haft min gbc sen jag var 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag har: Brad and rad skate 101 in 1 rasling några till jag inte komer på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Pokemon silver, och gul :P Imbah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 pokemon crystal pokemon guld super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Pokemon blue, pokemon gold, pokemon crystal och Harry potter och den vises sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg