Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Köpa? Ps3 Eller X360?


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

kanske inte hör hemma i detta forumet men jag är en stolt Wii-ägare och jag har brutit mitt ben och får snart ca 10.000 kronor från försäkringsbolaget och för dem hade ja tänkt att köpa ett ps3 eller ett 360, inte för att jag tycker att wii suger ( för det gör det ju INTE) men jag vill ha en konsoll som man kan bara köra med en "vanlig kontroll" men jag vet inte vikken av dessa två konsoller som är mest värt pengarna vilken tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Du kan få båda för 10k XD. Men om du ska välja en säger jag Xbox 360, då PS2 inte har lika mkt spel än och den har kass bakåtkompatiblitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Jag tycker du varke nska köpa PS3 eller XB 360, du borde köpa WII, men om jag skulle välja mellan PS3 och XB 360 skulle jag välja XB 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker du varke nska köpa PS3 eller XB 360, du borde köpa WII, men om jag skulle välja mellan PS3 och XB 360 skulle jag välja XB 360

 

 

Jamen fattar du inte? han har ju bryte benet så han kan ju inte spela wii sports elr dom man måste röra armarna med det börjar ju värka! Jag tycker xbox 360 så har du mer pengar att använda mer för:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst uran

Jag skulle välja xbox 360, inte bara för att jag har den för att dem är lika bra men ps3 är dyrare och så är den också rörelsekänslig! Så jag rekommenderar verkligen xbox 360 :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...