Svampen2 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) jag undrar hur man får mystery gift på pokemon gul ( jag vet att det här är game boy advance forumett men jag tar det här för fler är här. jag vet inte hur man kommer till pokemon forumet) skulle bli galad om nån svarar nåt :D jag vill ha mystery gift för man kan använda den på pokemon stadium 2 på nintendo 64 :cool: Redigerat 26 Maj 2007 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 1. http://www.fuska.se/forum/Alla_Pokemon_tro...ts_-t85415.html 2. tror inte man kan få mystery gift på pokemon gul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 man skickar väl det till club nintendo(som inte finns kvar) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Mystery Gift finns bara på Pkmn Guld, Silver och Crystal. För att få det på Pkmn G/S/C så går man till Goldenrod City, går in i marketen och pratar med en liten tjej som jag tror är på näst högsta våningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Ja,just det ja jag tänkte på mystery event tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg