SmeK Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag har bara Backyard babies bandets(fick dom på min skiva jag köpte av dom på Where the action is festivalen) och andreas jonssons autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 jag har mogge autograf eller vad han heter sen har jag eminems autograf sen har jag akons och 50cent ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag har Keizos! (Han i HCZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ha! jag har ted forströms autograf nånstans! SLÅ DET!!!!!! :P hehe... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Mina autografer: Michael Schenker Joe Labero Mikka Kiprusoff Henrik Zetterberg Fredrik Modin Alla spelare i Timrå IK + tränare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag har Måns & Sibels autografer :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag har Måns & Sibels autografer :lol: Vilka är det?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Dom var med i idol 2005. Sen har jag Roger Pontares autograf någonstans också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.