SlimShady Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Skrivet 26 Maj 2007 Jag har ju vista i min laptop och jag har problem med ngra av mina spel som jag inte har min stationära som har xp... Min laptop har allt som behövs.. t.o.m ghz, fast dt inte e mkt... jag har hört att alla spel ska inte funka med vista men jag har ett spel som är ännu äldre än dem som jag har problem med.. så var ligger felet?? :angry: <_< Citera
Pikachu86a Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Skrivet 27 Maj 2007 Förstår inte din fråga. Men prova med att uppdatera spelet. Citera
SlimShady Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2007 Aha, men hur gör man det då.. vrf kan du inte skriva det, alla e inte spel nördar vet du... :X Citera
Gäst PoisoN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Skrivet 27 Maj 2007 Det funkar inte, så är det bara. Du får heltenkelt vänta tills en version av Vista släpps, som har fixat alla buggj*vlar och liknande, eller också fixa XP till den. Citera
w4nkarN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Skrivet 27 Maj 2007 Jag varnar er. Köp inte vista fören dom har bort buggfnet i vista!! Frågan: Jag vet tyvär inte :( Citera
SlimShady Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2007 F*n va dåligt asså.. allt annat har dem ju lyckats me vista o så e de här så dåligt...:( sämst...:(:( Jag har försökt me att ladda ner en vista patch me de funkade inte heller Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.