negR Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Zelda TP,SSBB,MArio Galaxy,Wario Ware:Smooth MOves och Wii sports!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Öhm, Super Mario Galaxy och SSBB har inte släppts än >_< Men OnTopic: Heatseeker, Zelda TP, Sonic, Wii Sports, Wii Play, Rayman och Excite Truck har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Wii Sports, Rayman Raving Rabbids, Wii Play, Warioware Smooth Moves och Zelda TP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 wii play wii sports Zelda Tp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 wii play wii sports Zelda Tp i guess it is the same here...Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 wii play, zelda, call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag köpte just mitt wii så jag har bara the legend of zelda tp och wii sports. (Fast alla som har wii har wii sports...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.