skate_1986 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag är i desperat behov av hjälp. Har liksom kört fast på Meteorid. Jag är på första värden. Har iprincip scannat allt som går att scanna. Jag har tagit 2 st Amblic Artifacs. Nu till själva probelmatiken, När man ska in i rummet med den sista Artifacten så finns det 4 st switchar, 2 vid varje dörr. Har scannat dem, men jag kommer inte ut ur rummet/kan inte ta den. Det stod någon stans på någon hemsida att det ska finnas blue-force field, men jag hittar inget sådant(kan ha missat det eller så finns det inget). Vad göra för att ta sig vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Hehehe...man ska sjuta på dom där switcharna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Tack tack. :-) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg