Habbohotellet Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Joo, jag väntar på dem. Men mitt Wii hinner nog bli dammigt tills dess :( Snälla du behäver inte göra att det låter så tragiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 det är klart att man tröttnar när man varvat ett spel. Men det är ju så med alla konsoller. Skaffa guitar hero istället. det är kul ett brfa tag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Köp istället någon annan spel maskin. wii är inte alls så bra jag trodde. Gameboy är ungefär lika tråkigt som wii. Min kompis har köpt en och det var värkiligen inte bra! :( hahaha, gameboy advance. Man gick i 2:an och alla satt som nördar med Gameboy advance. Nu kör alla med PS 2 och Xbox 360 med flera... Wii är en bra konsoll men det har inte hunnit komma ut så många "stora" titlar ännu. Som med alla konsoller så tröttnar man efter ett tag när det "nya" inte längre är så nytt. wii:s grafik är som det första doom spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har tröttnat på Wii.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 men det är ju olagligt att chippa väll? Chippning är olagligt, men man får mkt mer spel till det. om man bygger om wii't så är garantin sen borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 vad är chippning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Wii är en bra konsoll men det har inte hunnit komma ut så många "stora" titlar ännu. Som med alla konsoller så tröttnar man efter ett tag när det "nya" inte längre är så nytt. wii:s grafik är som det första doom spelet. Har du ens sett ett Wii??? Har din hjärna kunnat ta sig ur den lila "coola" sony/ms-värld du lever i??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har du ej testat. Guitar Hero 3 där finns ju Easy Medium Hard och Expert Det är ju ingeting man klarar ut på 1 dag i allafall inte på Expert. Eller så kan du ju köpa Need For Speed CARBOM eller så kan du ju köpa Need For Speed underground 2 lite gamalt men det kan vara bättre än CARBON på många sätt!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.