henk_a Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hej! Om man vill spela med lite kompisar och inte göra en server, bara ett spel, då ska man ju trycka på start game sen create game, men varför fungerar det inte för mig när mina kompisar ska connecta spelet? En jag känner, säger att man ska klicka en massa, men vad är det man ska klicka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hmm?? Skriv IP i console, kolla sen upp din IP adress till servern... Ge den sen till dina kompisar och be dom skriva connect <ditt IP>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hmm?? Skriv IP i console, kolla sen upp din IP adress till servern... Ge den sen till dina kompisar och be dom skriva connect <ditt IP>. Ja det är så jag gjort, men den börjar inte connecta, den laddar inte, den står bara still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 I så fall så måste du ha Steam för att kunna göra så att andra joinar och det har du också. dina polare måste högerklicka på dig i Steam (obs. Det var inte du som skulle klicka) sen måste de klicka på join game och då funkar det men de får inte joina direkt. Säg till dem att de ska vänta en stund typ 1 minut å så e det färdigt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag är inte så säker på om det funkar... Ligger du bakom en brandvägg/router kan det vara orsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag är inte så säker på om det funkar... Ligger du bakom en brandvägg/router kan det vara orsaken. Jag ligger inte bakom en köpt brandvägg eller nåt sånt, och inte en router. Det enda jag har gjort är att aktiverat brandvägg för internet anslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 om ni vill connecta i framsidan av CS klicka på knappen när man är inne i en server o vill connecta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 nej d beror på att varje gång man startar en egen, så blir d LAN! <_< BUT WHY!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Men va f*n! Jag har tagit bort min brandvägg så kanske det funkar nu? Ska testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag vet hur kan SKA göra för att d inte ska bli en LAN SERVER.. man startar en server (LAN nu :ph34r:) och så går du in i consolen.. och skriver: SV_LAN 0 då blir d 0% lan fattar du? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.