oPiN Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 för ett tag sen, när jag begravde ben, så ploppade det upp en gubbe och bad om hjälp. han tog mig till en kyrkogårs, där han vill att jag ska fixa några kistor i rätt grav! kan någon hjälpa mig? P.S. jag har försökt att flytta på dom, så dom är i min bag... hjälp, någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 i gravstenarna står det va det ska finnas i kistorna där och sen får man en zombiemask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 cehcka stenarna typ...de brukar finnas en bild på gravarna...typ på en hammare o så...du ska bara flytta stenarna lite :P inte så svårt och så får du några zombie grejer...vad heter du på rs? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Man får en zombie mask och en dans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Man får en zombie mask och en dans LOL stackare man får inte alltid zombie mask och dans! jag fick tröja och ben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 jag fick det :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 det är olika ibalnd får man masken och ibland skorna och tröjan eller zombie emote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oPiN Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 jag fick nåt nytt move... zombieröelsesaksfan... det tog mig tre dagar att ta mig ut därifrån, och det efter att jag bad en kompis om hjälp! jag heter 90oPiN90... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Hur mycket ska man gräva ner då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oPiN Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 inte ett skit... det finns fyra gravar, med en kista i vardera... man ska lägga rätt kista, i rätt grav... akta dig för den gubben... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 man ska kolla på stenarna vilken som tilhör vilken som t.ex en yxa då är det en huggare som ska ligga där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Menar hur många ben man ska gräva ner för att komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg