MajkTheBike Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 (redigerat) Hej! Varje gång jag försöker starta upp tibia för att logga in och köra så kommer de upp en ruta där de står "Video surface allocation failed. (Error Code 13) Please choose another video graphics mode." Jag är inte så bra på datorer så de skulle vara guldvärt om någon hjälpte mig :) Tack i förhand! Bild på problemet; Problem.bmp Redigerat 30 Maj 2007 av MajkTheBike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 kan du starta clienten elr är det när du loggar in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Byt video graphic mode. Annars är ditt grafik kort cp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 starta tibia-> options->Graphics->advanced->Select graphics engine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MajkTheBike Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Jag kan inte ens starta tibia och de är bara dom nyare tibia clienterna som inte funkar, men jag ska luska ut de där på ngt sätt! hojtar om de blir ngn framgång Redigerat 3 Juni 2007 av MajkTheBike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RULLE9512 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 skriv kod tibia lssiaqok do får du ett gold acc :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg