KVAB Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Skrivet 30 Maj 2007 Snälla kan nån adda min MSN å säga exakt hur man får GTA San Andreas Multiplayer att funka? MSN: [email protected]
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 installerat sen starta sa-mp sen joina en server, svårt?
Cyper Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 installerat sen starta sa-mp sen joina en server, svårt? Du tror inte att han har gjort det heller? Inlägget talar för sig själv; Han har problem med något,
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 om hans problem är att det kommer 400 fel pop ups så ska han hålla in enter ( han lär fatta vad jag menar när han ser det )
KVAB Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2007 om hans problem är att det kommer 400 fel pop ups så ska han hålla in enter ( han lär fatta vad jag menar när han ser det ) Just det! Det är vad som händer!
ChriiZ Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 om hans problem är att det kommer 400 fel pop ups så ska han hålla in enter ( han lär fatta vad jag menar när han ser det ) HJÄÄÄLLP , jag har oxå problem med Samp , när jag öppnar sen server så kommer det o jag tar new game , men sen ser jag bara Vinewood skylten o e fast i den , hjälp please ;( :(
BigGroter Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Du kanske har 0.1 ans version http://www.sa-mp.com/download.cml ladda ner den som är högst upp den är 0.2.1 av littlewithey.
Rekommendera inlägg