lizem Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Någon som har detta spel , jag funderar på att köpa det och vill ha era kommentarer? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) Jag har det och tycker det är bra. Kan du det? har du inte spelat det så borde du prova det först. Prova Picross DS hemsida. EDIT: 2 hemsidor x Officiel hemsida, bra för att lära sig: Klicka här x pussel att testa: Klicka här Redigerat 31 Maj 2007 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 (redigerat) Jag kunde det innan jag frågade ^^ men jag har beställt det från webhallen nu så det kommer om ett par dagar så får min farsa hämta det :) Det blir säkert bra EDIT: Nu blev det bra och de hade tydligen ett till spel på webhallen, farsan hämtar idag, ska spela immorn eftersom att jag inte är hemma då och har ingen dator på landet (dit jag ska) så jag har inget bättre för mig :D Redigerat 5 Juni 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg