Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jo, jag är i labyrinten där man får luigi. Men jag vet inte vart jag ska gå. Någon so, vet exakt vilka dörrar jag ska ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ta dom dörrar därifrån skratten kommer. Det går att höra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ja, men det är svårt dock. Har du den rätta kombinationen? dvs fram,höger,vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vadå, det är inte så många dörrar... Testa dig fram då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Men, jag hittar ju aldrig. Gick en timme igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 http://db.gamefaqs.com/portable/ds/file/super_mario_64_ds_big_boo.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Höger, vänster, höger, vänster, upp. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Har redan klarat. Men är det någon som vet hur man springer på vatten? För när man låste upp han så stod det att man kunde det. Och hur kommer man ner i hålet vid vattenfallet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 man kan inte komma ner i det hålet och man kan åka på vatten om man har ett skal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Man springer på vattnet genom att ladda upp och sen springer man (med Luigi såklart) på vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 kan man visst med wario n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 kan man visst med wario n00b nej! man ska slå sönder det svarta blocket så kommer man till en bana och när man klarat den kommer man upp ur det!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg