DaVirus Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 I jul detta året kommer det ett nytt Splinter Cell som kommer heta Conviction. Man ska inte längre gömma sig i skuggorna och använda sig det som vapen utan springa ute i stan och slå ner poliser. Sam Fisher står framför två vakter, i de tidigare Splinter Cell skulle spelet vara över men nu behöver man bara slå ner dem och gå vidare. Sam Fisher har långt hår och är lika skäggig som tomten. Längtar ni efter Splinter Cell: Conviction? Citera
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 Nja.. Jag tycker att det blir ganska långtråkigt i längden.... Smyg, slå ner, smyg , slå ner, smyg och grattis du har just klarat en till bana... Citera
Gäst Gripen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 Splinter Cell Äger! men är deet dära nya fortsättningen av Double Agent? I slutet av spelet står det "To be Contiuned" Citera
wilmerx.tk Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 Adu jag längtar. Men bra att man inte ska smyga längre. Och Gripen: Självklart är det en fortsättning, men det är ett helt annat spel nästan och tror inte det blir någon bra story tyvärr. Men vi får se, men varför till jul? Citera
Gäst Gripen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 grafiken.Funktionerna.Händelser och filmer natagligen..vill ha det! =D Citera
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 vill GÄRNA ha det. Men jag gillar faktiskt att smyga, Det är ganska svårt ibland. Men, det blir ändå nå köp :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.