SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vad heter det här temat? Tema Tack i förhand. // SonyPSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 tror det är Vista faktist..om det inte är det..så skriv vad det är..det va ju snyggt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Nej det är inte vista utan det är ett vanligt tema typ som Samuraize eller vad det nu heter... Men snälla hjälp mig, vill styla om datorn innan mina kusiner kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 testa goolge efter teman så hittar du nog den dära =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Har redan testet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 har haft den. Fått den från en person.. Jag ska fråga den jag fick den från. Men pga att han är i utlandet än (2 veckor till) och andvänder sin bärbara data väldigt lite. Så kanske det kommer ta 2 veckor. Men du ska nog få den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Man tackar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Hur installerar man teman till xp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.