Gäst sacha Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 är det hära knights of the old republic bra .är det många banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 prata så man fatar behöver du hjälp så kan ja hjälpa dig men vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Ja det är rätt bra...jag brukar vanligtvis inte gilla rollspel men det gillade jag. såg Star wars episode 1 precis på fyran. utan tvivel den sämsta star wars filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ja det är rätt bra...jag brukar vanligtvis inte gilla rollspel men det gillade jag. såg Star wars episode 1 precis på fyran. utan tvivel den sämsta star wars filmen. jag såg den också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ja har den så ja såg den inte men såg ni den på etan 00:40 det stod komedi/drama och den hade fått en fyra ja tycker den skulle fått en 1:a men ville du ha hjälp eller??????om du bara undra om det ee bra så är det skitbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ja har den så ja såg den inte men såg ni den på etan 00:40 det stod komedi/drama och den hade fått en fyra ja tycker den skulle fått en 1:a men ville du ha hjälp eller??????om du bara undra om det ee bra så är det skitbra nä jag bara undrade om det är bra .jag har det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ja det är bra! gillar du rollspel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 vad hon än gillar så kommer hon tycka om det!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vad hon än gillar så kommer hon tycka om det!!!!!!! VADÅ HON .JAG ÄR HAN :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag har aldrig kört det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (sacha @ 01/03-2004 19:51:53) vad hon än gillar så kommer hon tycka om det!!!!!!! VADÅ HON .JAG ÄR HAN :angry: Skaffa en manligare avatar så inga misstag skes i framtiden...lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 tycker inte om star wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg