mackew Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 :evil: Vilken är den bästa/läskigaste skräckfiguren ni vet? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 kanske Jigsaw,vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Vill ni se en läskig kille så ska ni se The Night Flier! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 kanske Jigsaw,vet inte riktigt... JIGSAW ÄR INTE LÄSKIG HAN han är bara lite pshycko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Zombiesarna i Dawn of the dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Sarge i Doom. Inte läskig direkt, men hans sätt och attityd ger mig mardrömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 jigsaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Chucky såklart ;) nää jag vet ente har alltid hatat clowner dock :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Jason Voorhees är inte så läskig,han är bara cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackew Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Chucky såklart ;) nää jag vet ente har alltid hatat clowner dock :o Chucky är väl f*n ingen clown! :angry: Han är ju en docka <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Chucky såklart ;) nää jag vet ente har alltid hatat clowner dock :o :meddum: Han menade väl att han tyckte chucky var bäst OCH att han hatade clowner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Tomas (leatherface) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.