Gäst BurningHypno Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Vad tycker ni ;) Banken Redigerat 2 Juni 2007 av BurningHypno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 den är inte din kan du vissa den i spelet? noob? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Håll käften, sluta använda ordet noob, bara för du är så fattig på runescape, plus, jag visade ju när jag skrev, hej det är jag burninghypno på XD bilden.. N00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det är din gubbe. Får jag se sakerna in-game för jag tror faktiskt inte att det är dina grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Börjar bli jävligt trött på alla rs bild fejkare!! Det är så lätt att ladda ner alla items bilder, tomma bank rutor, text stilarna och sen sätta att man har 10 av det -.- Gå och skjut dig själv i benet och lid mycket!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Men håll käften, har du problem om någon är bättren dig på runescape, eller något annat? Så j*vla fucking skitungar här på detta forumet, som bara tror dem äger, ska f*n inte visa ett skit igen. Oddy, btw, ja jag kan visa sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 aa visst vissa mig vad heter du på runescape?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Ok... ska jag förklara nåt? 1: MoparScape är en "Privat Server" för runescape den är för bögar som inte har ett liv (om man visar på forum och säger att det är äkta) Vill ni veta varför han har stryckit med svart? För att där står det t.ex. Welcome to CoolScape ellerå är det moparscape consolen. Som ni ser han han alla sakerna man börjar med på nästabn varje server! + Som ni ser Ahrims robe top och allt har helt fel grafik! Eyy du! Ta och kn*lla din katt i örat eller nåt! pallar ej fler bögar med sina privat server! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Men håll käften, har du problem om någon är bättren dig på runescape, eller något annat? Så j*vla fucking skitungar här på detta forumet, som bara tror dem äger, ska f*n inte visa ett skit igen. Oddy, btw, ja jag kan visa sakerna ok. Om jag får se dem så tror jag dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 hallo jag vet vart han fick allt ifrån allt är bara fejk han använde moparscape det är en låsasserver!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Oracle, vårda språket om du ittne vill bli varnad Redigerat 5 Juni 2007 av SmartMedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 OMG ÄR DET SANT?! VAD RIIK DU ÄR. seriöst, ingen går på sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg