Hoppa till innehåll

Mitt Maffiga Account.

Rekommendera inlägg

Gäst BurningHypno
Skrivet (redigerat)

Vad tycker ni ;)

Banken

Redigerat av BurningHypno
Gäst mithril
Skrivet

den är inte din kan du vissa den i spelet? noob?

Gäst BurningHypno
Skrivet

Håll käften, sluta använda ordet noob, bara för du är så fattig på runescape, plus, jag visade ju när jag skrev, hej det är jag burninghypno på XD bilden.. N00b

Skrivet

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det är din gubbe. Får jag se sakerna in-game för jag tror faktiskt inte att det är dina grejer.

Gäst Mîhker
Skrivet

Börjar bli jävligt trött på alla rs bild fejkare!!

Det är så lätt att ladda ner alla items bilder, tomma bank rutor, text stilarna och sen sätta att man har 10 av det -.-

Gå och skjut dig själv i benet och lid mycket!!

Gäst BurningHypno
Skrivet

Men håll käften, har du problem om någon är bättren dig på runescape, eller något annat? Så j*vla fucking skitungar här på detta forumet, som bara tror dem äger, ska f*n inte visa ett skit igen. Oddy, btw, ja jag kan visa sakerna

Gäst mithril
Skrivet

aa visst vissa mig vad heter du på runescape??

Gäst Oracle
Skrivet

Ok... ska jag förklara nåt?

1: MoparScape är en "Privat Server" för runescape

den är för bögar som inte har ett liv (om man visar på forum och säger att det är äkta)

Vill ni veta varför han har stryckit med svart? För att där står det t.ex. Welcome to CoolScape ellerå är det moparscape consolen.

Som ni ser han han alla sakerna man börjar med på nästabn varje server!

+ Som ni ser Ahrims robe top och allt har helt fel grafik!

Eyy du! Ta och kn*lla din katt i örat eller nåt! pallar ej fler bögar med sina privat server!

Skrivet

Men håll käften, har du problem om någon är bättren dig på runescape, eller något annat? Så j*vla fucking skitungar här på detta forumet, som bara tror dem äger, ska f*n inte visa ett skit igen. Oddy, btw, ja jag kan visa sakerna

ok. Om jag får se dem så tror jag dej.

Gäst ihabba123
Skrivet

hallo jag vet vart han fick allt ifrån allt är bara fejk han använde moparscape det

är en låsasserver!!!!!!!!!!

Gäst GaaraOfDesert
Skrivet

OMG ÄR DET SANT?! VAD RIIK DU ÄR.

seriöst, ingen går på sånt

• Skapa ny...