Verdandi Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Skrivet 4 Juni 2007 Hey! Jag har en fråga, hur laddar man ner skins till Gta? Alltså vart ska jag lägga det jag laddat ner?! Är så trött på att vara en ända gubbe hela tiden... mvh/ Sarah :rambo: Citera
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Skrivet 5 Juni 2007 Du kan ju byta kläder? Om du vill ha skins så måste du ha ett speciellet program som går att ladda ner från gtasajten.com DU kan ju också använda google.se Citera
Gäst PoisoN Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Ladda ner skinnet, skaffa IMG Tools, öppna gta3.img(Som finns oftast i C:/Program/Rockstar Games/GTA San Andreas) med IMG tools, leta upp filen med samma namn som filen som kom med skinpacket, radera filen som finns i IMG Tools listan, importera filen som kom med skinpacket till IMG Tools, starta spelet. Du får räkna med fel och krasher och flera ominstallationer. Redigerat 6 Juni 2007 av PoisoN Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.