Foley Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 många av innläggen på 360 handlar om oblivion, så jag tycker det borde finnas ett forum för det. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag håller inte med då Oblivion finns till PC också och det är ingen i PC-Forumet som skriver om Oblivion. Tänk lite så jämnas det ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Det kanske skulle bli mer då folk som aldrig kollar 360-forumet kanske ser vissa trådar och kan hjälpa till, osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Såklart att det skulle vara trevligt, men nu för tiden görs det inte SÅ många trådar om det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Såklart att det skulle vara trevligt, men nu för tiden görs det inte SÅ många trådar om det spelet. Exakt, men sen kanske det blir mer. Men isf skulle jag vilja ha ett gemensamt forum för både 360 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Sen kanske det skulle göras mer trådar om vi fick ett eget forum för oblivion, men det skulle inte vara många fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Borde det inte vara en "Elders scroll" forum istället för bara oblivion? I och med oblivion är det fjärde i serien. Fast inte så många värkar så intresserade av spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 jag tycker dock att det borde startas ett fourum för alla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Borde det inte vara en "Elders scroll" forum istället för bara oblivion? I och med oblivion är det fjärde i serien. Fast inte så många värkar så intresserade av spelen... Jo, men ingen spelar väl Elder Scrolls I och II? Det är väl bara Morronwind? Som nån knappt spelar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Men. Jag tycker inte det ska skapas ett sådant forum heller. Jag tycker faktiskt att det ska vara kanske 10 trådar som skrivs en massa inlägg i varje dag (MINST) annars är det ingen ide enligt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 27 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 jag spelar fortfarande daggerfall och arena de är minst lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.