Adillo54 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nån som spelar Pristontale ? Det brukade kosta efter lvl 39 .. Men nu är det gratis :D Om ni inte spelat det är adressenPrisontale Jag har en Lvl 53 Mechanic .. Det finns bara en server att lira på nu .. Om ni har nån kan ni gärna Pma i spelet heter Mekaniker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heppe Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nån som spelar Pristontale ? Det brukade kosta efter lvl 39 .. Men nu är det gratis :D Om ni inte spelat det är adressenPrisontale Jag har en Lvl 53 Mechanic .. Det finns bara en server att lira på nu .. Om ni har nån kan ni gärna Pma i spelet heter Mekaniker :P Jag fatta inte allt var ju på kinesiska eller något ..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adillo54 Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nån som spelar Pristontale ? Det brukade kosta efter lvl 39 .. Men nu är det gratis :D Om ni inte spelat det är adressenPrisontale Jag har en Lvl 53 Mechanic .. Det finns bara en server att lira på nu .. Om ni har nån kan ni gärna Pma i spelet heter Mekaniker :P Pröva nu Prisontale Nu kanske det funkar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.