Siyuro Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Jag håller på att skriva en rapplåt men jag vet inte hur den ska fortsätta efter (Kom igen dags att...) Dina min vän, nästan ett år, glöm ej presenten som du snart ska få. Nu är du två och du klarar av att stå, allt som krävs är att lära dig gå. Kom igen det är dags att börja dagis, vem vet du kanske får en kompis. PS. Skriv om hur ni tycker om min rapplåt. =D Redigerat 5 Juni 2007 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Ehm.. 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Håller med SonyPSP 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 nja, kanske byta ut dagis eller kompis, för det rimmar inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 hahah, rätt kul, men förortsungar är bättre. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Ähh struntsamma, jag tänker inte fortsätta med den texten så jag håller på att skriva en annan text men folk kommer säkert tycka att den suger mer så jag tänker inte visa den. Men tack för att ni svarade i alla fall. Redigerat 13 Juni 2007 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.