💬
Logga in
Fuska.se

Galnaste Programmet Om Stunt/tokigheter På Mtv

27 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Själv röstade jag på Dirty Sanchez. För att de gör mest galnaste saker exempel som när dem hoppade i brännäslor.

Nivå 7 · Fuskare

Jackass, det är typ det ända jag har kollat på.

Nivå 0 · Nykomling

Galnaste och mest idiotiskt helt klart Dirty Sanchez.

Roligaste är dock Viva la Bam... eller Jackass när man inte sett alla program.

6 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

I dirty sanchez utförs ju de farligaste grejerna...

Dirty Sanchez är ju galnast,

Men Viva la bam är klart bäst <3

↗ till inlägget

Själv röstade jag på Dirty Sanchez. För att de gör mest galnaste saker exempel som när dem hoppade i brännäslor.

f*n VAD TUFT HOPA I BRÄN NESLOR!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

Men ja Dirty Sanchez är galnast helt klart.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Jag undrar om du menade det? att det var galet......iaf man fick se märkena efter, och det var inte trevligt.

Nivå 2 · Novis

Vet inte riktigt vad jag ska rösta på.

Jackass gör ju igentligen de farligaste grejerna medan Dirty Sanchez gör äckliga saker.

Chansen att dö för en stuntman i Jackass borde enligt mig vara större än för en "stuntman" i Dirty Sanchez.

↗ till inlägget

Asså, av alla galna saker dem gör nämner du det XD. Har själv gjort det flera gånger oO.
Nivå 6 · Fuskare

I Bams Unholy Union handlar det ju till större delen om bröllopet...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Gjorde inte det ont? Joyce annars spyyde i sina händer och tog upp händerna i ansiktet....BLÄÄ!!!

Nivå 2 · Novis

Dirty sanchez gör ju farliga saker

7 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Dirty Sanchez, såklart. :cool:

Nivå 3 · Lärling

Dirty sanchez är ju lätt snuskigast, spyr nästan när jag ser deras film ^^

↗ till inlägget

Haha klart det gjorde ont :P Men det gör lite mindre ont när man vet om att man ska få ont än om det dök upp nåra brännässlor på marken från ingenstans när man går barfota...
Nivå 7 · Fuskare

Dirty Sanchez utna tvekan, de är ju helt dumma i huvet :P

Nivå 6 · Fuskare

Jackass har liksom mer komiska grejer än Dirty Sanchez,till exempel att retas med folk på gatan.

8 Jun 2007
Nivå 7 · Fuskare

Jackass

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vet inte riktigt vad jag ska rösta på.

Jackass gör ju igentligen de farligaste grejerna medan Dirty Sanchez gör äckliga saker.

Chansen att dö för en stuntman i Jackass borde enligt mig vara större än för en "stuntman" i Dirty Sanchez.

Det är ju nästan tvärtom. ´Dirty sanches gör lätt farlgiaste sakerna. FAst wildboys gör en del farliga saker ibland bland en massa rovdjur.

11 Jun 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Viva La Bam är ju roligast, men Dirty Sanchez är ju sjukast.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in