Gäst Radicus Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag behöver hjälp. Precis innan Morpheel så är det ett rum med en kista. Sedan ska man "grappla" i taket och sedan veva ner sig. Men vart ska jag grappla någonstans, jag får ingen target eller grepp på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 min kompis har klarat på 15 timar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Själv tog det 50 timmar för mig. Dock så sprang jag omkring och visste inte vad jag skulle göra eller ta vägen, typ 7 timmar av dem. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 min kompis har klarat på 15 timar :cool: Jojo det tror jag knappast 15 det är lite väl lite. ontopic: 50 timmar för mig.... somna då jag spelade så det vart 2 timmar till(var trött).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MajoraPrime Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Tog väl 20 timmar för mig. Kul spel, lite för lätt kanske. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 det va rätt länge sen ja klarded det nu... men om jag minns rätt så tog det väl ca 35-40 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.