AntiVirus Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Jag har just nu skapat en klan som kommer heta Mupparna I Sverige (MIS) Jag kommer skapa denna klanen för CZ CSS CS 1.6. Ni måste inte ha alla spelen, utan bara ett. Grupperna är såhära om vi blir förmånga, detta gäller grupperna inom alla tre spelen Nybörjare Bra Expert Pro Grupperna gäller bara om vi blir för många. Ventrilo behövs, men tyvärr så har min mic gått sönder, så jag kan inte prata eller dylikt. Utan jag hör på er. Obs Mic Är ett måste!! Ni måste ha några expirence inom counterstrike 1.6 eller CZ, eller counterstrike: Source Hursomhelst, om ni vill bli medlem så bli medlem på denna sidan, sen tryck på Fliken " Joining " www.mis.phpbb2.se Vi drar ofta pcw, cuper medmera. Intresserad? Ni kan också möta oss i pcw. Vi har en server, som går på 24mbit, men vi söker någon annan som kan hålla servern och har 100mbit. Ventrilo server har vi redan som funkar utmärk. Mer info? Fråga här. /Mupparna I Sverige Redigerat 6 Juni 2007 av SmartMedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) Jag har just nu skapat en klan som kommer heta Mupparna I Sverige (MIS) Jag kommer skapa denna klanen för CZ CSS CS 1.6. Ni måste inte ha alla spelen, utan bara ett. Grupperna är såhära om vi blir förmånga, detta gäller grupperna inom alla tre spelen Nybörjare Bra Expert Pro Grupperna gäller bara om vi blir för många. Ventrilo behövs, men tyvärr så har min mic gått sönder, så jag kan inte prata eller dylikt. Utan jag hör på er. Obs Mic Är ett måste!! Ni måste ha några expirence inom counterstrike 1.6 eller CZ, eller counterstrike: Source Hursomhelst, om ni vill bli medlem så bli medlem på denna sidan, sen tryck på Fliken " Joining " www.mis.phpbb2.se Vi drar ofta pcw, cuper medmera. Intresserad? Ni kan också möta oss i pcw. Vi har en server, som går på 24mbit, men vi söker någon annan som kan hålla servern och har 100mbit. Ventrilo server har vi redan som funkar utmärk. Mer info? Fråga här. /Mupparna I Sverige bump Jo, men har ni någon irc channel`? Redigerat 7 Juni 2007 av BurningHypno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Hur gör jag efter att ha tryckit på "joining" ? Redigerat 9 Juni 2007 av LordZarao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg