lizem Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag har problem med Fiery Field och undrar lite vad det idealiska teamet är. Jag har försökt flera gånger med följande team: Typhlosion, lvl. 47 Attacker: Ember, Flame Thrower, Flame Wheel, Quick Attack Feraligatr, lvl. 44 Attacker: Surf, Slash, Water Gun, Dive Absol, lvl. 36 Attacker: Scratch, Quick Attack, Bite, Slash Jag har Latias och Latios och försöker fånga de tre legendariska fåglarna, en fråga där är också vilken level de är på när man får de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Moltres=lv 52 Zaptos=lv 45 Articuno=lv 45(tror jag) Ha med äpplen och reviver seed. Hur dör du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag har fångat alla fåglarna nu och tror att jag kommer använda Aticuno, Typhlosion samt Feraligatr. Har dock inte testat än men det känns som en bra trio :D Jo jag ska ta med m¨nga äpplen och reviver seeds. Jag dör genom att bli dödad av pokémon. ^^ Men jag tror att det kommer bli enklare med articuno istället för absol. :D önska mig lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) :) Lycka till, jag försöker också. Ett tips på en trio!Salamence=56,articuno=53,picachu=51 :) Redigerat 9 Juni 2007 av Musen246 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 har ingen pikachu eller salamence ^^ Men det gick bra med moltres , typhlosion och feraligatr så jag har klarat både Entei och Raiku nu så jag har bara Suicine (stavning?) kvar. Har inte försökt på den än. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Du akta dig för Poliotied som kan "perish song" som kan döda dig direkt. Den är runt våning 25 hos Suicune. Tur att bara perish song träffar 1 gång av 10 ungefär. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Har testat nu och perish song var visserligen farlig men jag dog aldrig av den. Men jag dog av irriterande Delcatty däremot flera gånger och en gång tog maten slut. har inte klarat den än iaf men jag fortsätter att försöka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Dödade delcatty dej med sing och sedan nån double slap typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 nej inte sing utan han hade någon annan attack. Tror faktiskt att jag inte sett en delcatty använt Sing där... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Har du klarat det än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 nope, still trying, har dock kört mycket Picross på senaste tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg