Hoppa till innehåll

Pokémon Mysterious Dungeon - Blue

lizem

Rekommendera inlägg

Jag har problem med Fiery Field och undrar lite vad det idealiska teamet är. Jag har försökt flera gånger med följande team:

Typhlosion, lvl. 47

Attacker: Ember, Flame Thrower, Flame Wheel, Quick Attack

Feraligatr, lvl. 44

Attacker: Surf, Slash, Water Gun, Dive

Absol, lvl. 36

Attacker: Scratch, Quick Attack, Bite, Slash

Jag har Latias och Latios och försöker fånga de tre legendariska fåglarna, en fråga där är också vilken level de är på när man får de?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fångat alla fåglarna nu och tror att jag kommer använda Aticuno, Typhlosion samt Feraligatr. Har dock inte testat än men det känns som en bra trio :D Jo jag ska ta med m¨nga äpplen och reviver seeds. Jag dör genom att bli dödad av pokémon. ^^ Men jag tror att det kommer bli enklare med articuno istället för absol. :D önska mig lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har ingen pikachu eller salamence ^^ Men det gick bra med moltres , typhlosion och feraligatr så jag har klarat både Entei och Raiku nu så jag har bara Suicine (stavning?) kvar. Har inte försökt på den än. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst råttfällan

Du akta dig för Poliotied som kan "perish song" som kan döda dig direkt.

Den är runt våning 25 hos Suicune.

Tur att bara perish song träffar 1 gång av 10 ungefär. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat nu och perish song var visserligen farlig men jag dog aldrig av den. Men jag dog av irriterande Delcatty däremot flera gånger och en gång tog maten slut. har inte klarat den än iaf men jag fortsätter att försöka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...