knipan64 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 några roliga parodier med resident evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 när ja blir 18 tänker ja köpa RE :o kul iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 när ja blir 18 tänker ja köpa RE :o kul iallafall :P 18?jag körde det när jag var 6 men jag blev så rädd att jag knappt kunnde spel i 5min i sträck.specielt när man mötte en licker första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 omg den första e f*n 42min eller nåt orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 omg den första e f*n 42min eller nåt orka det är ju den andra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 när ja blir 18 tänker ja köpa RE :o kul iallafall :P morsan å farsan kommer nog inte låta mej köpa de fören dess -.-' ...även om ja har ff12 å de e 16 års gräns på de xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Tittade på alla. Asroliga ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jag gillar den första, för den är oehört lång och rolig. När han sitter på toan Zombien: Hurry Up you biatch Människan: Oawh 2min senare Zombien: You bastard, hurry up Människan: Oh, now i know what happend (En bok) Människan går ut, sen kommer zombien ut från gadroben. Lol, lite för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 orkade inte kolla 42 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 här är två anndra vidios som är bra :) Leon says "It's Easy mmmkay!" :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Hyfsat roliga, är en RE4 parodi som jag gillar, en kille som klätt ut sig till Merchant (handelsmannen) och går runt på ett riktigt köpcenter enda tills nån ringer polisen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 haha, den va bra Snake :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.