sert219 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Finns det något program som packar upp zip-filer auto matiskt, jag pallar inte att packa up dom själv. Förlaåt ifall det var fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) Hur menar du när du säger automatiskt? Redigerat 8 Juni 2007 av Adrian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Det är väl inge svårt att packa upp själv? Du bara högerklickar på filen är väljer "Packa upp här". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Mega, sluta igonera hans fråga, plz. Nej, det finns nog inte något program som automatisk packar upp till dig gratis vad jag tror, för ett sånt program är väl rätt svårt och göra, och knappast och man ger ut det gratis, men men, lyssna ej på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) lyssna ej på mig * :gitarr: Måste motstå att dissa :cry: * Jag försöker helt enkelt lösa hans problem, men om han inte beskriver problemet fullständigt så är det väl klart att man måste ställa frågor. Det skulle lika gärna kunna vara så att han inte visste att man kunde packa upp filer genom att högerklicka på dem (Nu kanske det inte är så men så kunde det vara). Redigerat 8 Juni 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Flyttar till PC-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 winzip eller winRAR är väl de bästa antar jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.