knipan64 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 har sett så många skräck filmer att jag inte tänker på vad jag ser men den ända jag kommer ihåg är väll freddy vs. jason eller resident evil apocalypse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K3viin Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) Min senaste skräck film jag kollade på var HOSTEL jävligt äklig faktist, det är en film som handlar om typ 3 snubbar, som tåg luffar, sen hamnar dem på ett tåg där dem möter en riktig sjuk snubbe, som kallar sig själv vara en affärsman, men i riktiga fall är han en tortyr älskare som älskar att tortera folk till döds... Riktig bra, men om du är blodkänslig är den ingenting för dig :evil: Redigerat 27 Juni 2007 av K3viin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Såg precis Dawn of the Dead med en polare, den var inte läskig alls (förutom när han "skrämde" mig precis när en zombie kom fram ><), halvbra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.