Zorro Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har 2:an och 3:an dem e ju så grymt bra!! alla som tycker som jag kan ju utrycka sig i det här ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har ettan och Junior (gamla), riktigt bra dom också, funderar på att köpa trean, det ska ju komma en expansion til den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Har Junior, tvåan o trean, men tvåan är den bästa. Junior är för fult och lätt, och trean har en massa buggar. T.ex. så hänger sig spelet ofta vid en viss bild i början eller på bilden man ser vid ett nytt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har kört 3:an ityp 20 minuter hos min kompis... Det verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ja tycker osså trean e lite seg och så fast nu har jag ju en mycket bättre dator =)(dell 111 gb 2.6 hastighet och plattskärm=)) tvåan e lite bättre tycker jag eftersom där kan man kö hur länge som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 har kört 1 och 2 och Junior (om 5 minuter räknas), 2 är lugnt det bästa av dom som jag kört, har du Chihuahua har du inte tänkt på varför det heter junior? eftersom det är för de mindre barnen, de bryr sig inte så himmla mycket om graffic och sånt, bara de klarar det lr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jo jag vet jag skrev bara vad jag själv tyckte. Förresten om mindre barn inte bryr sig så har du inte träffat min brorsa (9 år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 tycker han itte om den dåliga graffiken?? men i så fall e bp 3 ett bra spel för honom! där kan man ju kö junior frågor osså=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Han föredrar SSX3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ok=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.